Ieder bezoek in Hotel Almere is een unieke ervaring!
Het hotel met 209 luxueuze hotelkamers en 17 multifunctionele zalen is centraal gelegen in het midden van Nederland, nabij de A6, met een eigen ruime parkeerplaats. Dit maakt het hotel bijzonder geschikt voor zakelijke ontmoetingen, lunches, congressen en feestelijke bijeenkomsten.
Voor een culinair diner is ons restaurant de juiste plek. De internationale menukaart is met zorg samengesteld door onze chef-kok en aangepast aan de seizoenen. Tevens is de mooie hotelbar, met een hangend terras boven het water, geschikt voor een gezellige borrel ter afsluiting van uw bijeenkomst of voorafgaand aan een feestavond.
Met deze informatiebrochure willen wij u een indruk geven van de bijna ongelimiteerde mogelijkheden die Hotel Almere te bieden heeft.
Heeft u specifieke wensen die niet in deze brochure tot uitdrukking komen, dan adviseert ons enthousiaste Sales- & Banqueting Team u graag. Voor een persoonlijke toelichting en/of rondleiding vragen wij u vooraf een afspraak te maken.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 036-8000820, of per e-mail via sales@almere.valk.nl.
Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in Hotel Almere!
Met gastvrije groet,
Directie & medewerkers Van der Valk Hotel Almere
Hotel Almere is dé ideale locatie voor efficiënt vergaderen, het houden van congressen of meerdaagse evenementen.
Wij beschikken over maar liefst 17 multifunctionele moderne zalen.
Alle vergaderzalen zijn voorzien van airconditioning, HD Beamers en zijn flexibel in te delen.
Wij bieden gratis snelle wifi aan voor u en uw gasten zodat effectief vergaderen geen enkel probleem is.
Klik op de link voor een overzicht van onze zaalhuur tarieven.
Zaal tarieven 2023
Comfortabel en efficiënt vergaderen, dat kan in Almere!
Om uw vergadering of evenement tot in de puntjes te regelen maken wij gebruik van verschillende vergaderarrangementen.
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken op de lounge
Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
Flip-over met schrijfgerei
HD Beamer met projectie- of LCD scherm
Blocnotes, schrijfmateriaal en een vergaderkit
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
Flip-over met schrijfgerei
HD Beamer met projectie- of LCD scherm
Blocnote, schrijfmateriaal en een vergaderkit
Lunchbuffet
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
Flip-over met schrijfgerei
HD Beamer met projectie- of LCD scherm
Blocnote, schrijfmateriaal en een vergaderkit
Broodjesbuffet in of nabij de vergaderzaal
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
Flip-over met schrijfgerei
HD Beamer met projectie- of LCD scherm
Blocnote, schrijfmateriaal en een vergaderkit
Diner
Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
Flip-over met schrijfgerei
HD Beamer met projectie- of LCD scherm
Blocnote, schrijfmateriaal en een vergaderkit
Lunch
Vergadermenu
tot 30 personen
Voorgerechten:
Hoofdgerechten
geserveerd met een bijpassend groenten- en aardappelgarnituur
Nagerechten:
Inclusief 2 dranken per persoon (Hollands assortiment)
Zakelijk Dinerbuffet
vanaf 30 personen
Inclusief 2 dranken per persoon (Hollands assortiment)
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
Met uw gezelschap proosten op een geslaagde bijeenkomst? Of uw gezelschap voorzien van een verzorgde break?
Deze uitbreidingsmogelijkheden zijn te boeken als aanvulling op een vergaderarrangement.
De bovengenoemde tarieven zijn per persoon / per stuk.
Na een succesvolle bijeenkomst genieten van een heerlijk diner?
Wij bieden diverse mogelijkheden.
Deze uitbreidingsmogelijkheden zijn te boeken als aanvulling op een vergaderarrangement.
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
Dit diner is te reserveren tot 30 personen.
Voorgerechten:
Hoofdgerechten
geserveerd met een bijpassend groenten- en aardappelgarnituur
Nagerechten:
Inclusief 2 consumpties per persoon (Hollands assortiment)
Het dinerbuffet is te reserveren vanaf 30 personen.
Bijpassend groenten- en aardappelgarnituur geserveerd met diverse sauzen.
Ter afsluiting serveren wij een luxe dessert- en koffiebuffet.
Inclusief 2 consumpties per persoon (Hollands assortiment)
Het dinerbuffet is te reserveren vanaf 20 personen.
Het unieke Walking Dinner is te reserveren vanaf 30 personen.
Op een originele manier genieten van een heerlijk diner in een informele setting? Onze chefs zullen u verrassen met kleine gerechtjes.
De gerechtjes worden samengesteld naar aanleiding van uw wensen.
Het walking dinner is exclusief zaalhuur en dranken. Voor de dranken kan een drankarrangement afgesloten worden.
Het gebruik van de beamer en het projectiescherm geïntegreerd in de zaal zijn bij elk vergaderarrangement inbegrepen. Wij beschikken over een HDMI en VGA aansluiting in elke zaal.
Extra audiovisuele hulpmiddelen en overige vergaderapparatuur kunnen wij op aanvraag verzorgen.
Bij Hotel Almere is uw event voor iedereen toegankelijk.
Hybride events zijn niet meer weg te denken in deze tijd. Het is dé oplossing om de toegankelijkheid en het bereik van uw event te vergroten. Voor iedere groepsgrootte kunnen wij een passende offerte opstellen en hiervoor de benodigde apparatuur en eventuele technische ondersteuning leveren.
Bij Hotel Almere blijft uw event voor iedereen toegankelijk!
Verder geven wij ook graag een toelichting op de manieren waarop de familie Van der Valk zich inzet op MVO-gebied (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen). Een horeca familie met een groen hart
Tarieven
Laptop
€100,00
Geluidsinstallatie met 1 handmicrofoon
€75,00
Extra handmicrofoon
€35,00
Headset
€50,00
Flipover met papier en stiften
€20,00
HD beamer met scherm in subzaal
€200,00
Diversen
Katheder
€25,00
Kopieën per blad
€0,20
Podiumdeel (1 bij 2m)
€25,00
Ieder feest bij Hotel Almere is uniek! Met ons enthousiaste Sales – & Banqueting team zorgen wij voor de juiste ambiance en invulling voor uw feestelijke bijeenkomst.
Op de volgende pagina’s kunt u uitgebreid de mogelijkheden bekijken.
Uw receptie, borrel, verjaardag of jubileum volledig verzorgd vieren?
Wij assisteren u graag bij het organiseren en bij alle voorbereidingen voor uw feestelijke bijeenkomst. Naast onze gezellige bar beschikken wij over 17 feestelijke zalen.
Met onze persoonlijke aandacht en uw wensen zorgen wij samen voor een sfeervol en geslaagd feest!
Onze arrangementen zijn te reserveren vanaf 15 personen in de gezellige bar en vanaf 30 personen apart in een zaal.
Onze prijzen zijn exclusief zaalhuur (vanaf 50 volwassenen is de zaalhuur inclusief).
Het assortiment Hollandse dranken bestaat uit: koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, huiswijnen, tapbier, port, sherry, vermout, vieux, jenever en brandewijn.
Om iets extra’s toe te voegen aan uw feestelijke bijeenkomst heeft Hotel Almere diverse mogelijkheden. Een ontvangst met koffie en gebak of proosten met een glas bubbels? Wij nemen uw wensen als uitgangspunt en denken met u mee.
Ook heeft Hotel Almere contact met externe partijen zoals de banketbakker
voor een taart volledig naar smaak.
Of
Met onze vertrouwde bloemist om onze zalen feestelijk aan te kleden
met passende bloemstukken.
Bekijk de mogelijkheden of vraag informatie aan bij ons enthousiaste
Sales- en Banqueting Team.
Om een taart naar wens te bestellen kunt u contact opnemen met Vinny’s Bakery.
www.vinnysbakery.nl
info@vinnysbakery.nl
Om een boeket of bloemstuk te bestellen naar wens kunt u contact opnemen met Aktief Bloemsierkunst.
www.aktiefbloemsierkunst.nl
info@aktiefbloemsierkunst.nl
Feestelijk dineren met uw gezelschap, dat kan in Hotel Almere!
Zorgeloos genieten van heerlijke gerechten, gemaakt van de mooiste ingrediënten.
Onze gastvrije bediening zorgt dat het u aan niets ontbreekt terwijl onze ervaren koks de lekkerste gerechten voor u op tafel toveren.
Van de bekende klassiekers tot moderne culinaire smaaksensaties.
Heeft u al trek? bekijk op de volgende pagina ons aanbod.
Voor groepen van 15 tot 30 personen hebben wij een speciaal menu.
U kunt kiezen voor een uitgebreid 3 of 4 gangen diner uitgeserveerd in ons sfeervolle restaurant.
Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap vragen wij u een selectie te maken van de gerechten per gang.
De uitgeserveerde diners zijn exclusief dranken.
Het 3 gangen keuze menu is te reserveren vanaf 15 personen en tot 30 personen.
Bij het uitgeserveerde diner heeft u keuze uit onderstaande gerechten:
Voorgerechten
Hoofdgerechten
Geserveerd met bijpassend groenten- en aardappelgarnituur
Nagerechten
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap vragen wij u een selectie te maken van de gerechten per gang.
Het 4 gangen keuze menu is te reserveren vanaf 15 personen en tot 30 personen.
Bij het uitgeserveerde diner heeft u keuze uit onderstaande gerechten:
Voorgerechten
Soep
Hoofdgerechten
Geserveerd met bijpassend groenten- en aardappelgarnituur
Nagerechten
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap vragen wij u een selectie te maken van de gerechten per gang.
Onze enthousiaste keukenbrigade zal u verrassen met heerlijke gerechten van de BBQ op één van onze prachtige terrassen. De BBQ is inclusief zaalhuur en te reserveren vanaf 50 personen. Dit arrangement is exclusief dranken.
Koud gedeelte
Warm gedeelte
Dessert
Variatie van schepijs
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
U kunt een Hollands drankenarrangement bij uw diner reserveren voor een bepaalde tijd.
Het assortiment Hollandse dranken bestaat uit: koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, huiswijnen, tapbier, port, sherry, vermout, vieux, jenever en brandewijn.
*Buitenlands gedistilleerd arrangement op aanvraag.
*Voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar bieden wij een korting aan van 40% op het arrangement.
Een buffet is uitermate geschikt voor grotere gezelschappen. Onze buffetten bestaan uit diverse warme en koude gerechten speciaal door onze keukenbrigade samengesteld.
Met ons uitgebreide aanbod is er voor iedereen iets lekkers te vinden. Uiteraard is het mogelijk om wijzigingen aan te brengen voor de invulling van de gerechten.
Vanzelfsprekend kunnen wij rekening houden met allergenen en/of dieetwensen. Wij willen u vragen om dit vóóraf aan ons kenbaar te maken.
Het brunchbuffet is te reserveren vanaf 40 personen exclusief zaalhuur (vanaf 50 personen is de zaalhuur inclusief).
Het dinerbuffet is te reserveren vanaf 30 personen exclusief zaalhuur (vanaf 50 personen is de zaalhuur inclusief).
Het dinerbuffet is exclusief dranken, wij bieden de mogelijkheid om een drankenarrangement te reserveren.
Drankenarrangement 3 uur €25,50 (p.p.)
Buitenlands gedistilleerd is op aanvraag.
U kunt een Hollands drankenarrangement bij uw evenement reserveren voor een bepaalde tijd.
Het assortiment Hollandse dranken bestaat uit: koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, huiswijnen, tapbier, port, sherry, vermout, vieux, jenever en brandewijn.
* Buitenlands gedistilleerd arrangement op aanvraag.
* Voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar krijgt u 40% korting op het drankenarrangement
Hotel Almere is een officiële trouwlocatie, hierdoor is het mogelijk uw bruiloft compleet te verzorgen op één locatie! Een sfeervolle ceremonie, gezellige receptie, luxe diner, fantastische feestavond en als afsluiter van de onvergetelijke dag overnachten in een bruidssuite, Hotel Almere biedt voor ieder wat wils!
Ons enthousiaste Banquet Sales team staat voor u klaar om een voorstel op maat te maken. Wij nodigen u graag uit voor een persoonlijk gesprek om uw wensen kenbaar te maken. Samen zorgen wij ervoor dat uw bruiloft de mooiste dag van uw leven wordt.
Onder dranken uit het Hollands assortiment verstaan wij:
koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, huiswijnen, tapbier, port, sherry, vermout, vieux, jenevers en brandewijn
*Indien er speciale verzoeken omtrent de bruidstaart zijn, kan hier een toeslag voor worden berekend.
Voor de wensen van uw bruidstaart verwijzen wij u naar de banketbakker Vinny’s Bakery.
Het ceremonie arrangement is te reserveren vanaf 30 personen en exclusief zaalhuur
(vanaf 50 volwassenen is de zaalhuur inclusief).
Hotel Almere beschikt over 209 luxueuze kamers waaronder standaardkamers, luxe kamers, familiekamers en diverse Suites. De kamers zijn ruim opgezet, comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. In het hotel kunnen de gasten gebruik maken van de gratis Wi-Fi, de ruime fitnessruimte, de luxe wellness en het moderne verwarmde binnenzwembad.
De parkeerplaats van Hotel Almere heeft voldoende gratis parkeergelegenheid, waardoor u altijd dichtbij het hotel kunt parkeren.
Dit alles zorgt voor een goede nachtrust en een goed begin van de dag!
Onze ruime standaard kamers zijn van alle gemakken voorzien en zorgen ervoor dat u van een goede nachtrust kunt genieten.
Deze kamers zijn sfeervol ingericht en bieden u optimale comfort met een queensize bed (160 x 200cm).
Onze ruime vierpersoonskamers zijn comfortabel ingericht en hebben een aparte, afsluitbare slaapkamer. Deze kamers zijn ideaal voor meerdere personen, gezinnen of sportteams.
Onze ruime driepersoonskamers beschikken over drie aparte bedden en zijn van alle gemakken voorzien.
Onze luxe kamers bieden nog meer comfort dan onze standaardkamers.
Deze mooi ingerichte kamers beschikken over een kingsize bed, een balkon of terras en een bubbelbad om optimaal te ontspannen!
Voor optimale ontspanning en comfort heeft Hotel Almere een grote diversiteit aan Suites. De Suites hebben allen een speciaal thema met bijpassende inrichting.
De Topsuite is een modern ingerichte Suite voorzien van alle faciliteiten om u een goede nachtrust en comfortabel verblijf te bezorgen!
Voor optimale ontspanning nodigen wij u uit een overnachting te boeken in één van onze luxe Wellness Suites!
Deze mooie Suites hebben allen een eigen themakleur en beschikken over luxe en comfort.
Deze luxueuze Suite, hoofdzakelijk uitgevoerd in witte tinten, zorgt ervoor dat u een onvergetelijke nacht doorbrengt in Hotel Almere. Deze romantische kamer beschikt over een zeer grote open badkamer waar u heerlijk kunt genieten van de wellness faciliteiten, zoals de sauna, tweepersoons bubbelbad, stoomdouche en regendouche.
De Sky Suite is een modern ingerichte Suite voorzien van alle faciliteiten om u een goede nachtrust en comfortabel verblijf te bezorgen!
De Sky Suite is onze nieuwste aanwinst op de bovenste etage met een prachtig uitzicht over Almere. Een modern ingerichte Suite met groot rond bad voorzien van alle faciliteiten om u een goede nachtrust en comfortabel verblijf te bezorgen.
Hotel Almere
Veluwezoom 45
1327 AK Almere
BANK, BTW EN KVK NUMMER
IBAN: NL 33 INGB 0663.5739.04
BIC: INGBNL2A
BTW nummer: 8174.20.551.B01 / KvK nummer: 28113765
Heeft u specifieke wensen die niet in deze brochure tot uitdrukking komen, dan adviseert ons enthousiaste Sales- & Banqueting Team u graag.
Voor een persoonlijke toelichting en/of rondleiding vragen wij u vooraf een afspraak te maken.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer + 31 (0) 36-8000820
of per mail via sales@almere.valk.nl
Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in Hotel Almere!
Met gastvrije groet,
Directie & medewerkers Van der Valk Hotel Almere
Deze brochure is met zorg samengesteld. Tarieven en arrangementen kunnen onderhevig zijn aan wijzigingen.
Neem contact op met ons Sales- en Banquetingteam voor de laatste tarieven en arrangementen.
Aanbetaling
Hotel Almere kan te allen tijde een aanbetaling verlangen.
Aansprakelijkheid
Hotel Almere kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vermissing van en/of beschadiging aan materialen,
apparatuur en andere eigendommen die door u in onze accommodatie zijn geplaatst, of u heeft laten plaatsen.
Annuleringsvoorwaarden
Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH)
van toepassing. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.
Op punten waar onze offerte in conflict is met de Uniforme Voorwaarden Horeca zal onze offerte prevaleren.
Debiteuren alleen mogelijk voor bedrijven
Indien u opgenomen wenst te worden in ons debiteurenbestand verzoeken wij u een aanvraag
debiteurenformulier in te vullen. Indien u een debiteurnummer is toegekend zal facturering na
afloop van de activiteitsdatum geschieden, de administratiekosten bedragen € 2,50 per factuur
en deze dient binnen 14 dagen te worden voldaan. Wij verzenden de facturen digitaal tenzij u dit
anders wenst.
Prijsbeleid
Genoemde tarieven gelden op basis van aanvraag en beschikbaarheid. Wijzigingen in het BTW tarief worden te allen tijde doorberekend.
Van der Valk Hotel Almere behoudt zich het recht voor
om in voorkomende gevallen af te wijken van hetgeen is aangeboden in deze brochure of enig
andere vorm van aanbiedingen, offertes etc.