Van der Valk Hotel Almere Meetings & Celebrations

Vergaderzalen blokken

Tekst naast de blokken, met een afbeelding erbij.

Capaciteit

Zalen

Type vergaderzalen

Zaal 1

Zaal 2

Tekst over zaal 1

Tekst over zaal 2

Welkom bij Hotel Almere!

Ieder bezoek in Hotel Almere is een unieke ervaring!

Het hotel met 209 luxueuze hotelkamers en 17 multifunctionele zalen is centraal gelegen in het midden van Nederland, nabij de A6, met een eigen ruime parkeerplaats. Dit maakt het hotel bijzonder geschikt voor zakelijke ontmoetingen, lunches, congressen en feestelijke bijeenkomsten.

Voor een culinair diner is ons à la carte restaurant de juiste plek! De internationale menukaart is met zorg samen- gesteld door onze chef-kok en aangepast aan de seizoenen. Tevens is de mooie hotelbar, met een hangend terras boven het water, geschikt voor een gezellige borrel ter afsluiting van uw bijeenkomst of voorafgaand aan een feestavond!

Met deze informatiebrochure willen wij u een indruk geven van de bijna ongelimiteerde mogelijkheden die Hotel Almere te bieden heeft.

Heeft u specifieke wensen die niet in deze brochure tot uitdrukking komen, dan adviseert ons enthousiaste Sales- & Banqueting Team u graag. Voor een persoonlijke toelichting en/of rondleiding vragen wij u vooraf een afspraak te maken.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 036-8000820, of per e-mail via sales@almere.valk.nl.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen in Hotel Almere!
Met gastvrije groet, Directie & medewerkers Van der Valk Hotel Almere

Vergaderarrangementen

Alle arrangementen zijn inclusief:

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
  • Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
  • Flip-over met schrijfgerei
  • HD Beamer met projectie- of LCD scherm
  • Blocnotes, schrijfmateriaal en een vergaderkit

1 DAGDEEL  ARRANGEMENT – € 22,50 p.p.

2 DAGDELEN ARRANGEMENT MET LUNCH – € 47,50 p.p.
Uitgebreid live cooking lunchbuffet tussen 12.00 en 14.00 uur in het restaurant

2 DAGDELEN ARRANGEMENT MET DINER – € 65,50 p.p.
Luxe 3 gangen vergadermenu of dinerbuffet, inclusief 2 consumpties per persoon*

3 DAGDELEN ARRANGEMENT MET LUNCH EN DINER – € 85,50 p.p.
Uitgebreid live cooking lunchbuffet tussen 12.00 en 14.00 uur in het restaurant en een luxe 3 gangen vergadermenu of dinerbuffet, inclusief 2 consumpties per persoon*

  • De bovenstaande prijzen zijn exclusief zaalhuur.
  • Onderdeel van het arrangement zijn de vaste beamer en het projectiescherm geïntegreerd in de zaal. – Voor een extra beamer of projectiescherm zullen kosten in rekening worden gebracht.
  • Dagdelen: 08.00 – 12.30 / 13.00 – 18.00 / 18.30 – 22.30

* Bij het 2 en 3 dagdelen arrangement met diner bieden wij u de keuze uit de gerechten zoals vermeld in het 3 gangen vergadermenu. Wij serveren dit menu tot 30 personen. Bij meer dan 30 personen zullen wij het zakelijk dinerbuffet verzorgen (pagina 11).

Uitbreidingsmogelijkheden

Vergaderarrangementen

3-gangen vergadermenu tot 30 personen €46,50 p.p

Zakelijk dinerbuffet vanaf 30 personen €46,50 p.p

Satébuffet vanaf 20 personen (exclusief dranken) €27,50 p.p

Lunchbuffet in het restaurant €23,50 p.p

Broodjesbuffet in of nabij de vergaderzaal € 26,50 p.p

Walking Dinner

Vergaderarrangementen

Alle arrangementen zijn inclusief:

  • Onbeperkt koffie, thee, mineraalwater en frisdranken
  • Diverse gezonde en verfrissende tussendoortjes (zoals o.a. vers handfruit en sweets)
  • Flip-over met schrijfgerei
  • HD Beamer met projectie- of LCD scherm
  • Blocnotes, schrijfmateriaal en een vergaderkit

1 DAGDEEL  ARRANGEMENT – € 22,50 p.p.

2 DAGDELEN ARRANGEMENT MET LUNCH – € 47,50 p.p.
Uitgebreid live cooking lunchbuffet tussen 12.00 en 14.00 uur in het restaurant

2 DAGDELEN ARRANGEMENT MET DINER – € 65,50 p.p.
Luxe 3 gangen vergadermenu of dinerbuffet, inclusief 2 consumpties per persoon*

3 DAGDELEN ARRANGEMENT MET LUNCH EN DINER – € 85,50 p.p.
Uitgebreid live cooking lunchbuffet tussen 12.00 en 14.00 uur in het restaurant en een luxe 3 gangen vergadermenu of dinerbuffet, inclusief 2 consumpties per persoon*

  • De bovenstaande prijzen zijn exclusief zaalhuur.
  • Onderdeel van het arrangement zijn de vaste beamer en het projectiescherm geïntegreerd in de zaal. – Voor een extra beamer of projectiescherm zullen kosten in rekening worden gebracht.
  • Dagdelen: 08.00 – 12.30 / 13.00 – 18.00 / 18.30 – 22.30

* Bij het 2 en 3 dagdelen arrangement met diner bieden wij u de keuze uit de gerechten zoals vermeld in het 3 gangen vergadermenu. Wij serveren dit menu tot 30 personen. Bij meer dan 30 personen zullen wij het zakelijk dinerbuffet verzorgen (pagina 11).

Uitbreidingsmogelijkheden

3-gangen vergadermenu tot 30 personen €46,50 p.p

Zakelijk dinerbuffet vanaf 30 personen €46,50 p.p

Satébuffet vanaf 20 personen (exclusief dranken) €27,50 p.p

Lunchbuffet in het restaurant €23,50 p.p

Broodjesbuffet in of nabij de vergaderzaal € 26,50 p.p

Walking Dinner

Vergaderarrangementen

3-gangen vergadermenu tot 30 personen €46,50 p.p

Zakelijk dinerbuffet vanaf 30 personen €46,50 p.p

Satébuffet vanaf 20 personen (exclusief dranken) €27,50 p.p

Lunchbuffet in het restaurant €23,50 p.p

Broodjesbuffet in of nabij de vergaderzaal € 26,50 p.p

Walking Dinner

Celebrations

Receptie arrangementen

Feestavond arrangementen

Aanvullingen op de receptie & feestavond arrangementen

Bruiloften

Hotel Almere is een officiële trouwlocatie, hierdoor is het mogelijk uw bruiloft compleet te verzorgen op één locatie! Een sfeervolle ceremonie, gezellige receptie, luxe diner, fantastische feestavond en als afsluiter van de onvergetelijke dag overnachten in een bruidssuite, Hotel Almere biedt voor ieder wat wils!

Ons enthousiaste Banquet Sales team staat voor u klaar om een voorstel op maat te maken. Wij nodigen u graag uit voor een persoonlijk gesprek om uw wensen kenbaar te maken. Samen zorgen wij ervoor dat uw bruiloft de mooiste dag van uw leven wordt.

Het ceremonie arrangement is te reserveren vanaf 30 personen en exclusief zaalhuur (vanaf 50 personen is de zaalhuur inclusief)

Ceremonie arrangement

Prijs: € 35,00 p.p.
Duur: 1,5 uur

  • Sfeervol ingerichte ceremoniezaal (o.b.v. een half uur)
  • Proosten met een glas bubbels na het ja-woord
  • Bruidstaart*
  • Luxe notenmix en groentesticks met frisse dip op tafel
  • Gedurende 1 uur onbeperkt dranken uit Hollands assortiment

*Indien er speciale afwijkende verzoeken omtrent de bruidstaart zijn, kan hier een toeslag voor worden berekend.

Onder dranken uit het Hollands assortiment verstaan wij:
koffie, thee, frisdranken, vruchtensappen, huiswijnen, tapbier, port, sherry, vermout, vieux, jenevers en brandewijn.

 

Hotelkamers & Suites

Hotel Almere beschikt over 209 luxueuze kamers waaronder standaardkamers, luxe kamers, familiekamers en diverse Suites. De kamers zijn ruim opgezet, comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. In het hotel kunnen de gasten gebruik maken van de gratis Wi-Fi, de ruime fitnessruimte, de luxe wellness en het moderne verwarmde binnenzwembad.
De parkeerplaats van Hotel Almere heeft voldoende gratis parkeergelegenheid, waardoor u altijd dichtbij het hotel kunt parkeren.

Standaard kamer

Double bed kamer

Meerpersoonskamer

Luxe kamer

Luxueuze Suites

even proberen

proberen hoe dit eruit ziet

proberen achtergrond foto

proberen

Ahctregrond met blok

Tekst

Van der Valk Hotel Almere Meetings & Celebrations
Inhoudsopgave
Vergaderzalen blokken
Vergaderzalen
Welkom bij Hotel Almere!
Vergaderarrangementen
Uitbreidingsmogelijkheden
Vergaderarrangementen
Celebrations
Vergaderarrangementen
Uitbreidingsmogelijkheden
Vergaderarrangementen
Celebrations
Bruiloft
Bruiloften
Hotelkamers & Suites
even proberen
proberen achtergrond foto
Ahctregrond met blok